محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

شاخه نباتی

7ماهگی

1391/3/6 13:01
نویسنده : مامان شیرین
232 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب بود خیلی تو خواب بی قرار شده بودی مامانی برات خیلی ناراحت بود علتشو نمیفهمیدم فکر میکردم گرسنه هستی. پنج شنبه ٤/٤/٩١ صبح دیدم  موقع شیر خوردن مامانی رو گاز میگیری فهمیدم دندون موشیات درومده .مامانی از ذوقش نمیدونست چیکار کنه .کلی بوست کردم .فدای دندونات شم . تمام هستی روخدا تو اون تحظه به من داد .جیگری مامان لثه پایینت قرمز شده .مامان فاطمه برات آش دندونی گذاشت .مامان فریده خیلی ذوق کرد .بابا امیرت خیلی خوشحال شد ولی چون سرما خورده بود  بوست نکرد تو تمام هستی من و باباتی ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
6 خرداد 91 13:50
مبارکت باشه دندونای کوچیکت. من دو روز پیش به مامانت گفتم باورش نشد. یه شیرینی مخصوص طلبم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاخه نباتی می باشد